Підшипники
Насоси
Ротори
Колеса
Ущільнення
Муфти пружні
Протягом 20-ти років «ТРІЗ» ЛТД розробляє і виготовляє підшипники, які успішно експлуатуються на насосному і компресорному обладнанні провідних підприємств хімічної промисловості, нафтопереробки і енергетики України, Росії та Білорусії.
До середини 2010р. виготовлено майже 1000 підшипникових вузлів різного конструктівного виконання.
Нашими основними замовниками є:
ВАТ «Гродно Азот» (м Гродно)
ВАТ «ДніпроАЗОТ» (Дніпродзержинськ)
ВАТ «Азот» (м.Черкаси)
ЗАТ «ЛИНИК» (г Лисичанськ)
ВАТ «Міндобрива» (м Росош)
ВАТ «Дорогобуж» (п. Верхньодніпровський)
ВАТ «Акрон» (м Великий Новгород)
ВАТ «Миниральная добрива» (Перм)
«Лукойл» Одеський нафтопереробний завод (м Одеса)
Конструктивні рішення закладені в підшипники виробництва ТОВ «ТРИЗ» захищені патентами України, Російської Федерації та Республіки Білорусь.
ПІДШИПНИКИ КОВЗАННЯ ДЕМПФЕРНІ ОПОРНІ (ПД)
Опорні підшипники ковзання є найважливішими вузлами, що забезпечують стійкість обертання роторів сучасних високошвидкісних агрегатів: турбокомпрессорів, газових турбін, турбохолодильних машин, високошвидкісних мультиплікаторів, насосів і т.д. І для розширення діапазону стійкої роботи такого роду машин необхідно застосовувати підшипники, які здатні не тільки протистояти виникненню автоколивань, а й активно гасити виникаючу вібрацію.
Розроблена нами конструкція опорного підшипника ковзання відрізняється простотою, високою ремонтопридатністю і крім цього забезпечує в порівнянні з п’ятиколодочними підшипниками:
високу несучу здатність;
демпфірування коливань ротора;
високий ресурс роботи;
низький знос, стабільність зазорів;
температурні і механічні деформації вкладишів підшипника;
захист від електроерозійного руйнування;
мінімальна витрата мастила, зниження втрат потужності.
зниження рівня вібрації агрегату в 1,5 – 3 рази (в тому числі на перехідних і нестаціонарних режимах роботи)
Конструктивні особливості
Підшипник опорний виконаний у вигляді ряду вкладишів, обмежених тільки стопорами, що запобігають їх обертання з шипом вала. Змазка примусова роздільна з маслосистеми через канал в корпусі підшипника і розподільні канали на вхідний кромці кожного вкладиша. Частина масла відбирається із зони максимального гідродинамічного тиску і підводиться на зовнішню сторону вкладиша через отвір, що створює між вкладишем і корпусом гідростатичну плівку. За рахунок установки біля вхідних кромки вкладиша скребків усувається перенесення гарячого масла з колодки на колодку, а також знімається статична електрика, запобігаючи електроерозію колодок.
Існуючий ряд підшипників охоплює діапазон діаметрів опорних шийок ротора від 40 до 350мм з частотою обертання від 1 500 до 20 000 об / хв.
При заміні штатних підшипників на підшипники фірми «ТРІЗ» не потрібне допрацювання посадочних місць агрегату.
Реверсивні підшипники фірми «ТРІЗ», володіючи універсальністю у напрямку обертання, зберігають всі експлуатаційні характеристики нереверсивних підшипників. Реверсивність роботи підшипника забезпечується зміною тиску масла в кишенях в залежності від напрямку обертання ротора.
Електроерозійне нанесення міді на колодки підшипника перед заливкою бабітом підвищує характеристики міцності з’єднання антифрикционного шару і підкладки.
Примусова система охолодження колодок дозволяє знизити зазор в підшипнику в 1,5 – 2 рази.
НАША ГАРАНТІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ – 24 МІСЯЦЯ.
Термін окупності – НЕ БІЛЬШЕ 1 РОКУ.
Диаметр шипа ротора, мм |
Отношение длины колодки к диаметру шипа (L/d ), мм |
Предельная несущая способность подшипника для диапазона оборотов, кгс |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 500 об/мин |
3 000 об/мин |
5 000 об/мин |
10 000 об/мин |
20 000 об/мин |
||
40 |
0,5 |
18,50 |
25,00 |
60,00 |
98,00 |
129,38 |
0,7 |
36,00 |
49,00 |
114,00 |
182,00 |
214,68 |
|
1,0 |
68,00 |
88,00 |
202,00 |
315,00 |
307,85 |
|
45 |
0,5 |
26,00 |
67,00 |
84,00 |
151,00 |
158,58 |
0,7 |
52,00 |
129,00 |
158,00 |
276,00 |
270,47 |
|
1,0 |
96,00 |
220,00 |
275,00 |
470,00 |
396,45 |
|
55 |
0,5 |
47,00 |
121,00 |
183,00 |
257,07 |
239,26 |
0,7 |
91,00 |
220,00 |
336,00 |
462,93 |
394,59 |
|
1,0 |
161,00 |
399,50 |
586,00 |
783,19 |
590,74 |
|
70 |
0,5 |
179,00 |
294,00 |
393,00 |
415,11 |
381,54 |
0,7 |
340,00 |
544,00 |
714,00 |
715,50 |
641,16 |
|
1,0 |
601,00 |
934,00 |
1 225,00 |
1 118,60 |
939,09 |
|
85 |
0,5 |
308,00 |
554,00 |
621,96 |
582,40 |
555,81 |
0,7 |
570,00 |
1 015,00 |
1 121,90 |
966,78 |
939,65 |
|
1,0 |
1 005,00 |
1 736,00 |
1 883,86 |
1 399,62 |
1 377,77 |
|
94 |
0,5 |
509,00 |
730,00 |
770,67 |
711,30 |
687,84 |
0,7 |
940,00 |
1 325,00 |
1 386,36 |
1 178,00 |
1 131,36 |
|
1,0 |
1 630,00 |
2 255,00 |
2 342,10 |
1 717,12 |
1 659,87 |
|
100 |
0,5 |
605,00 |
849,54 |
854,52 |
785,93 |
777,47 |
0,7 |
1 120,00 |
1 530,19 |
1 540,73 |
1 332,61 |
1 275,56 |
|
1,0 |
1 930,00 |
2 588,66 |
2 587,32 |
1 950,24 |
1 876,83 |
|
115 |
0,5 |
976,00 |
1 111,08 |
1 124,54 |
1 054,17 |
1 014,21 |
0,7 |
1 790,00 |
2 001,92 |
2 021,24 |
1 734,50 |
1 701,03 |
|
1,0 |
3 084,50 |
3 388,49 |
3 394,31 |
2 591,56 |
2 472,68 |
|
130 |
0,5 |
1 377,00 |
1 440,81 |
1 429,44 |
1 340,46 |
1 293,18 |
0,7 |
2 511,00 |
2 589,37 |
2 574,70 |
2 233,99 |
2 129,16 |
|
1,0 |
4 260,00 |
4 362,67 |
4 195,76 |
3 290,78 |
3 073,44 |
|
145 |
0,5 |
1 820,12 |
1 821,93 |
1 735,93 |
1 649,60 |
1 597,67 |
0,7 |
3 276,57 |
3 286,32 |
3 012,48 |
2 765,32 |
2 632,12 |
|
1,0 |
5 538,89 |
5 517,75 |
4 655,48 |
4 016,09 |
3 814,95 |
|
160 |
0,5 |
2 163,53 |
2 242,81 |
2 070,09 |
2 015,04 |
1 917,32 |
0,7 |
3 883,40 |
4 049,21 |
3 439,51 |
3 293,02 |
3 167,89 |
|
1,0 |
6 528,07 |
6 802,76 |
5 086,66 |
4 890,97 |
4 564,12 |
|
170 |
0,5 |
2 509,84 |
2 484,81 |
2 300,06 |
2 269,47 |
2 169,77 |
0,7 |
4 516,91 |
4 472,53 |
3 893,80 |
3 733,85 |
3 571,23 |
|
1,0 |
7 631,31 |
7 562,54 |
5 655,90 |
5 460,56 |
5 110,81 |
|
180 |
0,5 |
2 809,83 |
2 812,98 |
2 578,54 |
2 528,86 |
2 407,19 |
0,7 |
5 063,83 |
5 075,92 |
4 327,48 |
4 200,45 |
3 942,41 |
|
1,0 |
8 505,69 |
8 529,55 |
6 343,20 |
6 148,05 |
5 705,76 |
|
205 |
0,5 |
3 649,38 |
3 621,69 |
3 341,68 |
3 278,06 |
3 087,29 |
0,7 |
6 573,26 |
6 511,07 |
5 585,19 |
5 386,09 |
5 049,45 |
|
1,0 |
11 053,71 |
10 796,19 |
8 208,64 |
7 895,74 |
7 221,12 |
|
230 |
0,5 |
4 596,77 |
4 549,44 |
4 208,88 |
4 078,10 |
3 839,79 |
0,7 |
8 296,31 |
7 878,11 |
6 990,52 |
6 747,11 |
6 286,61 |
|
1,0 |
13 937,99 |
12 412,48 |
10 264,22 |
9 844,96 |
8 938,69 |
|
260 |
0,5 |
5 819,79 |
5 455,14 |
5 322,17 |
5 202,80 |
4 816,03 |
0,7 |
10 448,03 |
9 056,85 |
8 964,46 |
8 567,25 |
7 866,85 |
|
1,0 |
17 558,75 |
13 465,63 |
13 231,93 |
12 417,75 |
11 131,72 |
|
290 |
0,5 |
7 263,88 |
6 767,77 |
6 675,24 |
6 376,73 |
5 897,92 |
0,7 |
13 063,46 |
11 291,88 |
11 045,54 |
10 531,37 |
9 584,22 |
|
1,0 |
22 101,26 |
16 752,99 |
16 190,49 |
15 319,28 |
13 547,11 |
|
320 |
0,5 |
8 955,39 |
8 129,10 |
8 066,79 |
7 714,26 |
7 069,72 |
0,7 |
16 108,27 |
13 741,82 |
13 411,96 |
12 699,72 |
11 418,44 |
|
1,0 |
27 209,54 |
20 364,47 |
19 761,29 |
18 346,97 |
16 107,67 |
|
350 |
0,5 |
10 777,86 |
9 771,08 |
9 579,09 |
9 194,43 |
8 345,96 |
0,7 |
19 391,43 |
16 381,26 |
16 016,00 |
15 069,55 |
13 441,74 |
|
1,0 |
32 705,82 |
24 158,14 |
23 283,38 |
21 584,10 |
18 810,78 |
Изменение амплитудных характеристик ротора при замене пяти-сегментных подшипников на демпферные типа ПД
Опросный лист (Подшипник опорный)